Søndag den 7. juni afholdt vi for 3. år Familiedag. ialt 31 voksne og 16 børn deltag og 14 frivillige tog sig af alle de besøgende fra kl. 10. Der var sjove golflege for både store -og små, træning, spil på 9-hulsbanen og en køretur rundt på anlægget med chauffør i  golfbil.
Café Solvogn sørgede for lækre sandwich  og vi sluttede kl. 13. Vejret startede i fuld sol, men ved 12 tiden kom der en ordentlig byge, men alle blev og gennemførte dagen.

Vi ses til næste år