Juniorer – meget mere end golf

I Odsherred Golfklub lægger vi stor vægt på et godt kammeratskab på tværs af alder og evner som golfspiller. Det gode kammeratskab har vi heldigvis allerede, ligesom vi har også gode resultater i golfspillet. Vi vil gerne bygge videre på begge dele.

Leg og sjov

Når du træner golf er der også plads til leg, som er med til bygge venskaber og samtidig giver dig forståelse for det at spille golf.

Ny Junior

Har du lyst til at prøve at spille golf, så kom endelig op og vær med – ring til Thomas Gylling på 51 89 85 83, så ved vi at du kommer, og vi finder noget udstyr du kan låne.

Træning

Træningstider

Vi træner hver tirsdag fra kl. 17:00 – 18:00.

Første gang sidst i marts, og slutter sidst i Oktober.

Mød gerne op senest et kvarter før, så du kan være klar når træningen begynder. Hvis du møder før, er det en god lejlighed til at træne på short game banen – eller måske en lille konkurrence med en af de andre juniorer.

Husk at tilmelde dig træningen på golfbox.dk/proplanner. Bliver du alligevel forhindret – eller får mulighed for at deltage alligevel, så send en SMS til Preben Daa.

Husk at vi træner i alt slags vejr, så selvom det regner, blæser eller er koldt, så er vi i gang – husk praktisk påklædning efter vejrforhold.

Sidst på sæsonen holder vi en juniorafslutning, hvor vi hygger os og uddeler lidt flidspræmier.

Må jeg tage en ven med til træning?

Ja da! Har du en god kammerat, søskende, klassekammerat så er du meget velkommen til at tage ham eller hende med til træning. Ring meget gerne til Thomas Gylling 51 89 85 83 inden da, så ved vi at der kommer en ekstra med til træningen.

Spil golf hele ugen

Udover den fastlagte træning er du altid velkommen til at komme i klubben og hygge dig, slå bolde ud, øve dig i indspil samt lege og spille med dine kammerater, gå på 9-hulsbanen og når du har opnået spilletilladelse, på den store bane.

Arrangementer

Gennem hele sæsonen arrangeres der forskellige turneringer, ture og andre aktiviteter, som du løbende kan læse om her på siden samt på klubbens opslagstavle. Formålet er, at styrke sammenholdet og kammeratskaberne i klubben, bidrage til en succesoplevelse for alle, uanset niveau og alder, og samtidig introducere juniorer til golfspillets mange muligheder.

Har du nogle input, eller gode billeder, må du meget gerne sende det via mail til: sek@odsherredgolf.dk

Turneringer

Distrikterne i Dansk golfunion afholder en masse turneringer – både for begynder og for øvede juniorer. Vi hører til Distrikt 5. Der er turneringer både for hold og individuelle turneringer. Derudover er der mange juniorturneringer hen over sæsonen, som vi opfordrer til at deltage i. Klubben afholder udgifter i et rimeligt omfang.

Juniorfolderen 2024

Kontaktliste – Juniorudvalg mm.

OpgaveNavnMailTlf.
JuniorudvalgsformandThomas Gyllingthomas.gylling@gmail.com51898583