Mamutterne

Mamutterne er for vores yngste spillere – eller kommende spillere. Sammen med mor eller far mødes vi og “leger golf” og lærer hinanden og spillet at kende. Vores maskot hedder Knut.

Information

Mammutterne er typisk 5-10 år. Holdet mødes hver uge, og her får børnene lov til at ”lege” golf på forskellige måder og blive introduceret til bevægelser, redskaber og øveområder, som hjælper dem til at blive fortrolige med golf.

Kontingent: 550,- kr. pr. kalenderår

Spil og leg finder sted om tirsdagen kl. 16.30-17.30, og p.g.a. det korte tidsinterval, er det vigtigt, at man står klar til tiden. Holdet mødes ved træningsområdet for enden af p-pladsen.

Man er klar til træning, når man:

– Har tøj på, man let kan bevæge sig i.
– Har kondisko på (golfsko er ok, fodboldstøvler eller sko med hæle er forbudt)
– Har golfudstyr med – gerne bare en putter og et jern
– Har fået lidt at spise og drikke i god tid inden, så man kan koncentrere sig
– Og husk, det gælder også for den voksne ledsager

Mammut konceptet bygger på, at børn optimerer deres færdigheder igennem udfordringer tilpasset deres niveau, golflege og konkurrencer. F.eks. er medlemskortet helt specielt, og mammutterne kan samle klistermærker gennem sæsonen og klistre på.

Spil og leg

Klubbens frivillige Hanne Lyngbo står for leg og spil og forældrene vil også blive spurgt, om de vil hjælpe lidt til.

Af hensyn til planlægningen vil vi gerne bede jer om at tilmelde jer pr. sms til Hanne inden hver træning på tlf. 22660376.

Forældrerollen

De er altid i følgeskab med en forælder, bedsteforælder eller f.eks. nabo, det vigtigste er, at der er en voksen med.

Prøvetræning

Hvis du kender en  som godt kunne tænke sig at være med mammutterne, er I velkomne til at komme forbi og prøve først. Vi hører gerne fra jer inden, så vi ved, at I kommer.

Folder om Mammutterne