Fællestræning

Som aktivt medlem i Odsherred Golfklub kan du deltage gratis i fællestræningen en gang om ugen, som foregår i mindre hold med max. 9 deltagere. Begyndere kan tilmelde sig 2 gange om ugen. Træningen starter omkring slutningen af  marts og slutter i december.

Træningen foregår på træningsarealet på onsdage, lørdage og søndage Tilmelding er nødvendig og foregår via GolfBox/kurser. Du er også velkommen til at ringe til vores Pro, Preben Daa på 30731423, i telefontiden 9-9:30 alle dage undtagen mandag og torsdag.

Bemærk: Det er vigtigt at orientere sig i kalenderen da tidspunkterne kan ændres i løbet af sæsonen. check altid aktuelt tidspunkt ved tilmelding, så du ikke møder op forgæves.

Der er herudover “Intro til spil på banen” som  foregår lørdage og her er tilmelding også nødvendig. Der er planlagt 7  datoer og disse samt starttidspunkt fremgår ligeledes af kalenderen under kurser.

Tilmelding kan ske tidligst 4 uger før og senest 12 timer før start. Afbud skal  ske senest 24 timer før. Undlader du, vil der blive opkrævet et gebyr på kr. 50,-.

Oplysninger om træning for eliten, begyndere og juniorer finder du på de respektive sider.